Frequently asked questions.
Om upplevelsen
-
Levande gästbok, audio guestbook eller ljudgästbok är ett roligt nytt sätt för era gäster att lämna personliga hälsningar i ett ljudformat.
-
Ja
Under eventet tar gästerna upp luren, hör erat förinspelade välkomstmeddelande och lämnar därefter sin hälsning efter tonen.Det är som att lämna ett röstmeddelande, fast enklare.
-
Så fort vi tagit emot telefonen och justerat ljudinställningar för att förbättra dess kvalité skickar vi dem till er digitalt i både MP3-ljud format och MP4-videoformat så att ni enkelt kan dela hälsningarna på sociala medier.
-
Förutom det faktum att en ljudhälsning lägger sig varmare runt hjärtat är telefonerna ett rolig, speciellt och framförallt nytt inslag till eran fest!
Vid eventet
-
Vid varje uthyrning ingår tydliga instruktioner över hur telefonen fungerar både för gästerna och er.
-
Efter bokningen får ni en länk för att spela in erat välkomstmeddelande som gästerna hör när de lyfter upp luren.
Om ni behöver lite inspiration har vi flera olika hälsningar vi gärna delar med oss av!
-
Nej, alla våra telefoner drivs med batterier och är självklart full-laddade.
-
Nej, alla våra telefoner är 100% trådlösa i den meningen. Allt som behövs finns redan installerat i telefonen.
-
Då kontaktar ni oss och så hjälper vi er med felsökning, om felet inte åtgärdas skickar vi en ny telefon med expressfrakt. Ifall det inte är möjligt att skicka en ersättningstelefon återbetalas hela hyresbeloppet.
-
Kontakta oss via kontaktuppgifterna vi angav i bokningsbekräftelsen. Så hjälper vi till!
Frakt & Retur
-
Ja, frakt och retur är inkluderat.
-
Telefonen kommer fram senast två dagar innan eventet (ex. en torsdag för ett event på lördagen), men vi försöker alltid att frakta tidigare när det är möjligt. Varje frakt planeras för att säkerställa att den ankommer i tid till erat event.
-
Vi vill att ni lämnar in telefonen på designerat postombud senast två dagar efter erat event (ex. vid event på lördag lämnas telefonen in senast måndag).
Efter eventet lägger ni tillbaka telefonen i den skyddande väskan den kom i och placerar den inkluderade fraktsedeln ovanpå den tidigare fraktsedeln. Sedan lämnas paketet till postombud.
-
Om ni behöver telefonen en längre tid ber vi er kontakta oss, så kommer vi fram till en lösning!
-
Om ni inte har möjlighet att lämna in telefonen två dagar efter ert event oavsett anledning, kontakta oss så ser vi över möjligheten att förlänga er hyresperiod.
-
Nej, vi tar inte ut förseningsavgifter, förutsatt att ni kontaktar oss innan sista returdatum och telefonen återkommer inom rimlig tid efter ert event så att det inte påverkar andra kunder.
Om ni inte kontaktar oss förbehåller vi rätten att ta ut en förseningsavgift.
Order & Betalning
-
Hitta den modell som bäst matchar er décor, tryck sedan på bilden eller boka knappen och fortsätt med bokningen.
Om det ni vill få hjälp med att välja modell eller undrar något annat är det bara att kontakta oss så hjälper vi till.
-
Självklart!
-
Hör av dig till oss så tar vi fram en lösning åt er!
-
Man betalar depositionen efter att bokningsförfrågan har godkänts. Vi skickar då ut en faktura för depositionen. När depositionen är betald reserveras telefonen för erat datum. Senast 9 veckor innan eran bröllopsdag behöver resterande hyresbelopp betalas. (Oroa dig inte vi skickar ut en vänlig påminnelse).
-
Hör av dig till oss så hjälper vi dig att ändra datum utan några extra kostnader.
-
Förutsatt att modellen ni vill byta till är ledig är det inga problem, hör av dig till oss så löser vi det. :)
Hittade du inte svarat på din fråga?